Wednesday 4 April 2012

rabu

assalamualaikum..kum..kum..halooooo...tengah malam baru menggedik nak on9 kan?hehe.
eh BR ade 2 org staff baru taw.name die kak syida n kak syera.aku act confused mane satu diorng.ikot suke hati aku lah nak pnggil ape.haha..diorg org utara.yeah bagus 3 org,org utara dekat tmpat keje tuh.teringt dekat kampong aku taw.lame sungguh tak balik kmpg ayah :(

tadi opening 3 orang.lahai bestnye ramai2 opening semenjak dah ramai staff nih kan?selalu sorang,due orang.bosan tahu opening sorang2.cakap pon sorg2 dgn ice cream.haha..tak tahu kenape tadi aku asek bejalan je kejenye.penat oo..ok mule2 pagi2 dah kene keluar belari beli penapis.kelangkabut aku pergi.second pergi bank in duit sale.third,pergi beli susu and pisang.fourth pergi beli maknn anak2 raje dekat BR tuh.haha..semue pakat2 malas nak pergi.

petang tuh,teman manager kesayangan,abang faizul pergi low yat cari barang die.ok penat aku dok pusing2 sane smpai kemalam dgan hidayah.kak reen bising sbb aku taknak same2 closing.haha..esok kite closing same2 ye?
#aku sayang sangat nak behenti keje dekat sini.sbb dah anggap diorang mcm family sendiri dah.tmabah2 rapat dengan kak reen n kak ina yg dah anggap mcm kakak sendiri..diorang semue baik <3.penambahan-->manager saye gile suke tweet gune twitter saye dan hantar msg dekat kawan2 saye.hah,kalau die tak perasan aku pulak tweet gune twitter die.haha..

1 comment: