Saturday 31 March 2012

hari yang memenatkan

assalamualaikumhiwarokatuh~sumpah penat ooo hari nih!hanya Tuhan je yg tahu kepenatan aku serte staf BR yg lain.ohh nooooo~
 tadi kan 31st so BR ade buat discount 31% sesengguhnya customer dtg mcm zombi yg membuatkan kami tak dapat nak duduk walaupon seketike.ok pagii tadi dgn bangon lambat sbb takde sape nak gerak bgon tido.rumah takde orag.emak n ayah selaku pengerak utama tiada dirumah sbb balik kg.yg tinggal abg and aku je.die pon dah tebongkang ape sedar.manager aku call baru aku bangon.naseb baek die call bukan sbb nak suruh masok keje.cepat2 bangon potong nombor yg belambak untuk customer nnti.mandi, makan tak ape tak.err lagipun nak makan ape?mane ade sape nak masak!mak aku tinggalkan duet je utk aku dgn abg aku makan.gedik oo abg aku dah tue2 pon,mak aku nak bgi duet lagi.aku lainlah kecik lagi.hehe.yeah,.menapak depan cermin kemain lame.hah,buang mase lagi!semue pakat2 kelangkabot siap nak pergi keje.dgan abng aku pon sebok2 nak pegi keje.sebok dgn OT die tuh!
  smpai2 keje customer tak ramai yeah aku boleh mencekik dulu.masuk je tgah hari amboi kemain ramai lagi der customer.kitorg ttop lampu yg kononya menyokong earth hour.konon lah tapi.pon still beratur kemain panjang.sorang2 datang.yg Nicol Anne david tak reti2 pulak nak dtg BR beli ice-cream setelah 2 hari kau menapak dekat TS bermain squash.alahai!
 pukol 10 dgn closing tak mule ape lagi,customer beratur panjgn berjeler even dlam keadaan gelap gelite.diorg dah tegelak2 dah tengok kitorg buat keje yg penat dan sgt menagantuk plus kelangkabut.ok snagt kelakar!dgn kitorg terjerit2.oh nak tgok kitrg gile tggu 31st.haha..dah pukol 10 lebeh baru semue teekedek2 buat closing cepat2 nak tutp kedai malas nak layn customer lagi.aku pulak tekedek2 pergi buang smapah.mmg muke aku kaki jalan dekat BR tuh.aku lah keje bank in duit,aku lah tukang buang smpah,aku lah tukang tukar duit,aku lah tukng segale tukang.haha..aku ajak sorg kaka baru nih teman aku.kesian die tekejar2 dgn aku.sorrylah ye,aku kalau jalan mmg laju!semue org mental.terutama HIDAYAH!
ok lah bye penat sgt.dgan mggu nih aku sggguh tak cukup rehat.satu-2 problm keje datang!aduhai kesian sungguh hidup kami.tapi tapi.....kamii tetap sayang Baskin.slogan kami "hidup mati dgn BR"haha..acanoi tuh?>

No comments:

Post a Comment