Monday 12 March 2012

malu~

assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh~ok mcm pengetue bagi ucapan atas pentas!errr,nak cite nih smlm mmg hari malu sedunie!ok aku malu gile k?*tutup muke dgn bantal!


tahu ape sbbnye?ok mule2,Hidayah suruh belikan vitagen,die nak belanjee k,aku ape lagi sanggop taw.hahha..die tahu aku minat gile vitagen nih!rindu melantak vitagen dekat sekolah dulu:( .ok samabong cepat-aku pon jujor bawak duett yg die bagi je,tak bawak duet extra.*mesti korang dah dapat agak kan?ape sebb die.hahaha..pocket aku mmg kosong takde duet cume ade duet yg se Hidayah ni bagi je!jalan lengang kangkong,then senyum2 dgn budak2 Gelato!ice-cream diorg sedap ooo..ok,lepas tuh pergi 7e beli lah sepacket tuh!smapai counter boleh pulak tak cukop duet!ok aku dah malu.err,dah lah abg tuh aku tak penah tgok sblom nih!kalau kakak dekat situ kenal dah,takde lah malu sgt kan?then aku ckap nak pergi amek duet dekat BR,dekat je.naseb baik die ok.aku pon dgn malu cepat2 keluar pergi amek duit.smpai dekat BR diorg gelak2kan aku.jahat ooo korang!lepas tuh saje nak belagak bayar duet besar..hahah..*belagak kan?


second story-mase kemas2 nak closing,aku saje je nyanyi mcm budak2 terencat dekat akiem aka supervsr kami!taksangke suare aku boleh dgar smpai ke digi.ok kak ina dah gelak2 sbb die nmpak abg2 digi dah gelak2.then baru akiem and aku!dgn perasaan malu aku pukul2 akim.haha..padahal die tak besalah pon.nak pukol kak ina,kak ina dekat luar.tak sampai!ok buat muke tak malu senyum2 dekat dioarg!
#btw nak ucap tahniah dekat along kite sbb juare futsal semalam!err PKNS kod and jadi best player>bgus ke?hahahajgan lupe belanje k?...and tahnia dekat kak siti my cousin sbb dah kwaen.cepat2 dapat anak k?AMIN~.

No comments:

Post a Comment