Sunday 8 April 2012

BASKIN ROBBIN'S

hui hui,assalamualaikum.cume org yg tak berape nak sihat je update blog pagi2 bute.aku lewtew.sumpah tak boleh nak tido.tak tahu kenape.mule2 dah tertiduur dah tadi sbb tak tahan sakit kepale yg tibe2 degn rase nak muntahnya.tak tahan oo..tibe2 terjage maybe malaikat bisik suruh bangon semayang isyak dulu.k aku ingtkan dah ok,tapi masih sakit.gagahkan jugaklah bangon.

bangon2 je tgok phone kak reen hantar text sedeh bagai dekat aku.alahai!aku pulak nak ngess.
act
mggu nih ,ggu terakhir manager aku keje dekat outlet TS.susah nak jmpe manager mcm abag Faizul,dalam banyak2 staff aku dgn kak reen nih lah yg tak tahu yg abng nak pindah!diorg rahsiakan semue nih!alasan tak sampai hati.tadi abang Faizul aka manager kami aka Abang belanje kami KFC.die cakap kalau smpai target sale  yg die nak die blanje.itu cume alasan je.tapi sebnarnye die cakap smapi ke tak sampai die still nak belanje sbb last die jage kedai tu.aku dgan kak reen act yg awal2 dah makan sbb kitorg masuk morning saje semak2 dalam stor.mase kami semue berkumpul dekat dlm stor sbb nak mkn kak ina announce pasal Abang. ohh noo,aku dapat tahu aku menangis kod.this year aku susah sangt nak menagis,air mate aku tak semurah air mate mase aku sekolah dulu.serious susah aku nak nangis.tapi kali nih tibe2 die jatuh!yg kak Ina tgok aku mengis pon nak menagis jugak.kak reen maybe die tahan sebak keluar then paggil aku yg kononye ramai customer dekat luar.keluar2 bukan ade customer pon.then tenangkan diri dekat luar..sedeh sangat!


pagi2 bute,kak reen bbm abg nangis2.alahai,die pulak nangis!aku cakap dekat die lepas nih kalau dapat manager baru,kalau tak tahan sorang2 stop.then tak dapat dah nak berkumpul mcm dulu!ok die lagi sdeh..hehe..jahat aku.padahal air mate dah bertakung nih!whatever pon yg terjadi nnti,aku tetap akan sayang dekat staff2 BR nih.diorang bukan je kawan2 yg baik!tapi diorang family yg best!aku dapat 2 orang kakak yg sgt penyayang!layan aku mcm adik diorg sendiri,manager yg low profile,dah anggp mcm abg sendiri.eh,kite perbah tgok die menangis taw?hehehe..dapat2 org sahabt yg sebayee yg sgt baik Akim n Daya.even selalu bergdauh dgn Akim nih aku tak pernah take serious,mcm2 die ajar aku!Hidayah pulak kawan yg baik sangt.due org lagi kakak baru tuh aku tak berape nak rapat sgt so tak rase sedeh sgt!ok this is my first experience bekerje terus dapat family baru yg sagt best!thanks sgat2 dekat korang!jatuh bangon sorang2 kite same2 ttolongkan?ok aku akan rindu semue tuh,kite buat semue same2,gelak bagai nak pecah perut,kiosk yg paling kecoh adelah kami.rindu2 :(
okbye assalamualaikum :) 
err before tuh nah ttgok gmbar last kami berkumpul mcm nih!ade lagi tapi bukan dekat aku
 -due dari kiri nihlah kakak yg baru masuk.yg tgah pegang kotk KFC tuh kak reen,belakang die Hidayah,perempuan berdiri tu Kak Ina.and lelaki yg berdiri tulah manager kami.lelaki yg yg terpinggir dekat belakang tu,tulah supervisor yg sebaye dgan ku AKIEM~aku?
 errr jgn tanye aku kenape muke aku mcm tuh.aku pon tak tahu kenape..tak elokkan?ok takpyah tgok muke aku,tgok kawan2 yg lain je :) bye assalamualaikum

1 comment:

  1. xmola sedih2,stay strong..
    nanti manager korang akan sedih jugak..
    juz doakan dia berjaya kt tmpt baru dia nanti..
    n always keep in touch with him..
    :)

    ReplyDelete