Friday 6 April 2012

shopping day :)

uuuhhuuuu,assalamualaikum :)hari ini saya cuti*jerit kuat2 bagi tahu semue org yg aku cuti.hehehe.ok mmg dah plan nak keluar hari nih dgn si amira teman die pergi beli baju raye.kemain awalkan.errr act aku pon beli sepasang..hehehe

kitorang mmg dah plan nak keluar tapi tak plan nak keluar pukul berape.hp mira mcm ape je msg tak dapat call pon tak dapt!subuh2 text die tanye jadi tak.masih takde respond.sambung tido balik lah cerite die.pukul 8 lebeh mira call yang suare due2 baru bangon tido.suruh die kejutkan pukol 10 tapi die nak pergi awal so die kejutkan pukol 9.mmg kejam tak bagi tidor lame.

mak aku pon excited sangt nak beraye suruh jugak beli baju raye.suruh beli 2 pasang tapi malas aku beli sepasang je.shopping kemain mcm dah begaji.padahal gaji maybe keluar esok.btw thanks to Along for the money yesterday..wwuuhhhuuuu<3.dah keluar ke jalan TAR tuh mmg akan rambang mate tengok tudung.alahai sabarjelah aku nih hah!tak dapat tahan beli jugak lew sehelai due.mcm2 hah,beli tadi degn mira.balik2 mak bising sbb beli lagi handbag.haha..sbb baru 2 mnggu lepas beli handbag.watlek lah mak.dah lawa sangt,nak buat mcm mane!itu pon mira ajak pergi TS bagai!amboi mmg kopak lah cerite die duit aku.
ok bye,esok keje dah!alahai~~~~~

No comments:

Post a Comment