Sunday 24 June 2012

24 june 2012

hye,sangat kelamaan tak update blog.windu windu..hahaha..malas nak update.tapi entah mcm mane terase terpanggil2 nak update.hehe..finally saye sudah sah bergelar pengangur terhomat.tahu tak badan saye semakin naik.tapi tak tahu lah org perasan ke tak,itulah yg saye perasan.diri aku k?bukan diri kau..haha.sesetgah org perasan itu,tapi sstgah org cakap still mcm dulu.berat badan aku masih kekal,tapi entah.perut aku makin bergiat aktif membulatkannye,pipi aku juge sudah semakin kenaikan sedikit..ohh nooo...banyak makan..

  argghhh,dah dah stop cakap pasl badan.hye,tahu tak 2 mggu lagi aku nak smbg study.wahhhh..dapat dekat politeknik je.alhamdulillah.aku nmpak sagt family aku happy evevn poli je.tambh2 lagi mak ayah aku.tapi yg tak bestnye tmpat tuh pendalaman.uurrgghhh,selalu kene bahan dgn abang2,kakak.ahh,,,,tak kesah lah..hehe..

 lepas nih kene independents sendiri.semue sendiri.alahai,selame nih mak yg buat.huh,takpe,aku boleh buat..ya boleh.err,excited sangt nak pergi sane.doakan kejayaan aku k korang.kawan2 aku pon semue akan bawak haluan masing2,si adila dah masuk dah dekat pahang ape tah nak tmpat die,yg si amira akan masuk pusrawi 1julai nih.diikuti aku 8 julai nih n putri 22 nih tak silap.huh,kawan susah senang.harap2 still berkawan even dah dapat kawan baru nnti..ok lah tu jelah,tak tahu nak update ape dah..bye,assalamualaikum :)

p/s:errr,btw hari nih birthday adik aku,heeee,happy birthday ifah,lepas nih akk dah takde dgn kau,no more gosip2.haha..no more gaduh2.i'll miss you n I know u also will me right?haha..ya you're..hadiah?ah,hari jumaat dah sambut sekali dgn birthday ayah kanj?so takpayah dah.haha.hanye kiriman doa untukmu..ecehhh.dah dah,kbyee

No comments:

Post a Comment